0.0 z 5 hvězdiček
kroužková vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých… Přejít na celý popis
Je to tady! Pojistěte si, že vám nejočekávanější dračí novinku nikdo nevyspoileruje! Čtěte již nyní v originále.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Internetový marketing
-
Marketing management
-
Jak na sítě
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Marketingové myšlení
-
Internetový marketing
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století
-
7 pilířů efektivního online marketingu
-
Moderní retail marketing
-
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Průvodce síťového marketingu
-
Marketingový výzkum
-
Jsi značka?!
-
Image a firemní identita
-
Alchymie
-
101 rad pro úspěšný prodej
-
Hrdinové digitální doby
-
Úspěšná nezisková organizace
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 172 x 247 x 16
- datum dotisku
- 8.10.2020
- ean
- 9788024753669
- Počet stran
- 200
- Vydání
- 4
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.01.2015
- isbn
- 978-80-247-5366-9
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.