0.0 z 5 hvězdiček
kroužková vazbaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní… Přejít na celý popis
Kritikou i čtenáři oceněný příběh o představivosti, slunných i stinných stránkách přátelství, dokonalých i nedokonalých světech a o videohrách. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století
-
Marketingové strategie
-
Marketingové myšlení
-
Pracovník v Evropské unii - Za prací, studiem a na dovolenou v Evropě „jen“ s právem EU
-
Evropa ve smrtelném sevření multikulturalismu a islámu
-
Europeizace české státní správy: čtyři instituce, čtyři
-
Marketingová komunikace
-
Malé státy v EU: Případ České republiky
-
Evropské instituce jako zájmová skupina
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Unie blízká i vzdálená
-
Evropské veřejné právo
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Brexit v zrcadle ústavního práva
-
Moderní retail marketing
-
Výměna populace v Evropě
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Československo a Izrael v letech 1948-1967
-
Marketing management
-
Miliardáři ve službách nacistů
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Izrael - bojkot, divestice, sankce
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
Nové vydání knihy reaguje na současný dynamický vývoj v oblasti mezinárodního marketingu. Je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. V knize, která se problematikou mezinárodního marketingu zabývá komplexně, jsou dále zohledněny současné změny mezinárodního podnikatelského prostředí. Závěrečná obsáhlá část se věnuje mezinárodnímu marketingovému mixu.Výklad doplňují příklady z praxe.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 175 x 246 x 16
- ean
- 9788024729862
- Počet stran
- 200
- jazyk
- čeština
- Vazba
- Brožovaná bez přebalu lesklá
- isbn
- 978-80-247-2986-2
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE