5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a… Přejít na celý popis
-
339 Kč s DPH Ihned ke stažení
Měla to být idylická dovolená v horách, která udělá tečku za nešťastnou životní etapou... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing management
-
Moderní retail marketing
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Marketingové myšlení
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Projektový management v praxi - Naučte se řídit projekty!
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
NOVINKA Anti Level Marketing
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Kompetence leadera školy - Marketingové komunikace v praxi škol
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Image a firemní identita
-
Hrdinové digitální doby
-
Finanční analýza - metody, ukazatele a využití v praxi
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
České značky, které dobyly svět
-
Handmade byznys
-
Sami v moři konkurence
Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a analýzu údajů až po interpretaci výsledků. Podrobně poznáte moderní metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu včetně dotazování, pozorování a experimentu. Autoři se věnují také vybraným aplikacím marketingového výzkumu či organizaci marketingového výzkumu.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 172 x 247 x 22
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 304
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-247-3527-6
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 1.12.2011
- ean
- 9788024735276
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE