0.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha
- Produkt je nedostupný.
Nové, rozšířené vydání ojedinělého textu je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR). Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku v prostředí ČR konkurenci. Podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených,… Přejít na celý popis
Nový děsivý případ v sérii Detektiv Joona Linna. Lars Kepler je zpátky!
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Základy Public Relations
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Anatomie rozhodování
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Moderní retail marketing
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Webcopywriting pro samouky
-
NOVINKA Anti Level Marketing
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Marketingové myšlení
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Image a firemní identita
-
České značky, které dobyly svět
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
-
Jsi značka?!
-
Obal prodává, obálka rozhoduje
-
Handmade byznys
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Copywriting
-
Alchymie
Nové, rozšířené vydání ojedinělého textu je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR). Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku v prostředí ČR konkurenci. Podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR. Přibližuje hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, funkci a roli médií ve společnosti při vytváření souhlasu mezi občany. Radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo a význam propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války. Nastíněním zájmů a praktik mocenských elit při ovlivňování veřejného mínění názorně demonstruje jeho význam a potenciální sílu pro fungování současné společnosti.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.