Webcopywriting pro samouky

Kniha ( měkká vazba )

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle) v pěti kapitolách aneb Vše, co o copywritingu v českém prostředí potřebujete vědět. Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha… Přejít na celý popis

Radka Třeštíková: Bábovky na konci světa Volné pokračování bestselleru Bábovky plné známých i nových postav, vztahů a emocí. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle) v pěti kapitolách aneb Vše, co o copywritingu v českém prostředí potřebujete vědět. Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo. Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu. Kapitoly: Jak se zabydlet na internetu; příprava na to stát se copywriterem (ekonomická racionalita, webová analytika, jazyk, čas, norma) Zákazník, produkt a vy. A vaše USP; obecná teorie USP a jak získat pro sebe informace, které vám pomohou definovat zákazníka a směřování vašeho úsilí Elementy obsahové strategie; cíle SMART Anatomie webového obsahu od titulku po patičku; webový copywriting (HTML hlavička, doména, favicon, logo, claim, slider, blog atd.) Jak napsat přesvědčivý produktový text; srozumitelnost, cíle textu, struktura produktové stránky ala AIDA, headline, otvírák, boldování, mezinadpisy, klíčová slova, rytmus a mnoho dalšího. O autorovi: Pavel Šenkapoun je copywriter, kreativec a komunikační stratég. Specializuje se na špičkový copywriting a obsahový marketing pro klienty, kteří vyžadují vysokou kvalitu a jsou ochotni za ni zaplatit. Také se věnuje školením copywritingu na workshopech i ve firmách. Ve svém „mimo copy“ čase je folkovým zpěvákem a básníkem. V Zoner pressu mu vyšly dvě velmi úspěšné knihy – příručka Webcopywriting pro samouky a výbor z článků blogu Nejlepší copywriter To nejlepší z Nejlepšího copywritera. Titul Webcopywriting pro samouky k dispozici i ve formě audioknihy (prostřednictvím prodejce progresguru.cz).

Sdílet

Nakladatel
Zoner Press
Rozměr
168 x 230
jazyk
čeština
Počet stran
208
datum vydání
1.01.2015
isbn
978-80-7413-176-9
Vazba
měkká vazba
datum dotisku
25.11.2022
ean
9788074131769

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 4 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • Anonym registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Pro začínající copywritery je tahle knížka jedinečným úvodem do problematiky s řadou konkrétních příkladů. Nikoli však příkladů vymyšlených, ale příkladů z praxe. Člověk tak získává erudovaný komentář k reklamám a webům, které vlastně zná. Nejde o žádnou suchopárnou teoretickou příručku. Šenkapoun tady ve velice čtivé podobě předává své know-how. Vřele doporučuji. Dlouho jsem nečetl knížku, která by šla přímo k věci a navíc k tomu používala naprosto srozumitelný jazyk ;)

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 329 Kč Nápověda