4.7 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Co obchodníci nevědí Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů… Přejít na celý popis
-
Nedostupné
Violet přežila první ročník na Basgiathské válečné akademii, ale skutečný boj teprve začíná... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
BLACK FRIDAY Anatomie rozhodování
-
Tohle je marketing!
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Webcopywriting pro samouky
-
Marketing management
-
Začněte s proč
-
Marketingové myšlení
-
Copywriting
-
Marketingové strategie
-
Hrdinové digitální doby
-
Image a firemní identita
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Alchymie
-
Marketing - Základy marketingu 1.
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Od vize k zisku
-
Tajné dějiny značek
-
Internetový marketing
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Průvodce síťového marketingu
-
Lídři jedí poslední
-
Radikální otevřenost
-
Konec marketingu
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Co obchodníci nevědí
Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální
Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace.
Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa.
- Nakladatel
- Edice Knihy Omega
- Rozměr
- 165 x 236 x 25
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 232
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-7390-618-4
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 1.04.2018
- ean
- 9788073906184
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
4.8 z 5 6 hodnocení čtenářů
5× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
-
Adam registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Ak chcete robit kvalitny marketing pre vasu znacku, tak tato kniha je jasnou volbou. Neobsahuje ziadne buzzwordy, ale len podlozene fakty z realnych dat.
Přečíst více -
Julie Kolodnytska registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Opravdu výborná kniha, která se věnuje marketingu. Vyvrací staré, už nefungující, pravidla a nahrazuje je novými teorie, které následně prokládá grafy a tabulkami že současných průzkumů.
Přečíst více -
Maja registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Skvělá kniha o evidence-based marketingu, jež by si měl přečíst každý markeťák.
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů na vánoční příběhy nejen pro děti
- Urla: Jaký je předposlední díl nejlepší české dystopie? | RECENZE
- Farma zázraků - román plný horké čokolády, tisíců světýlek i lásky vás dokonale naladí na Vánoce! | RECENZE
- 8 důvodů, proč vést děti ke čtení
- Nová Propast času překračuje nejen hranice času, ale i žánrů | RECENZE
- Poslechněte si tipy na knižní dárky, které rozjasní každý vánoční stromeček | Vánoce voní knihou #3
- Neviditelný muž – příběh o lásce, kterou budete chtít prožít | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad