Jak se budují značky

Autor Byron Sharp

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 57 - To chce klid, čtenáři!

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 57 - To chce klid, čtenáři!

Co obchodníci nevědí Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů… Přejít na celý popis

Rebecca Yarros: Železný plamen Violet přežila první ročník na Basgiathské válečné akademii, ale skutečný boj teprve začíná... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Co obchodníci nevědí

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální

Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace.

Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa.

Sdílet

Nakladatel
Edice Knihy Omega
Rozměr
165 x 236 x 25
jazyk
čeština
Počet stran
232
Vydání
1
isbn
978-80-7390-618-4
Vazba
pevná vazba
datum vydání
1.04.2018
ean
9788073906184

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.8 z 5 6 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • Adam registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Ak chcete robit kvalitny marketing pre vasu znacku, tak tato kniha je jasnou volbou. Neobsahuje ziadne buzzwordy, ale len podlozene fakty z realnych dat.

    Přečíst více
  • Julie Kolodnytska registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Opravdu výborná kniha, která se věnuje marketingu. Vyvrací staré, už nefungující, pravidla a nahrazuje je novými teorie, které následně prokládá grafy a tabulkami že současných průzkumů.

    Přečíst více
  • Maja registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Skvělá kniha o evidence-based marketingu, jež by si měl přečíst každý markeťák.

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda