7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky

Autor Matěj Ulvr

7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky

Autor Matěj Ulvr

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

267 Kč s DPH
Běžně 298 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Chystáte se investovat do internetové reklamy? Nedělejte to bez této knihy! Existuje obrovský rozdíl mezi hezky vypadající marketingovou kampaní a kampaní, která skutečně vydělává firmě peníze. V této knize se dozvíte, jak efektivně využít internetový marketing k masivnímu růstu tržeb a zisku ve vašem podnikání. Nemusíte mít online byznys,… Přejít na celý popis

Ashley Poston: Romantici ze záhrobí Florence Dayová, stínová spisovatelka, ztratila víru v lásku po zdrcujícím rozchodu. Když se jí začne zjevovat duch jejího sexy, ale přísného redaktora Benjiho, začnou mezi nimi přeskakovat jiskry... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Chystáte se investovat do internetové reklamy?
Nedělejte to bez této knihy!
Existuje obrovský rozdíl mezi hezky vypadající marketingovou kampaní a kampaní, která skutečně vydělává firmě peníze.
V této knize se dozvíte, jak efektivně využít internetový marketing k masivnímu růstu tržeb a zisku ve vašem podnikání.
Nemusíte mít online byznys, abyste mohli využít sílu digitálního marketingu.
Máte kamenný obchod, vlastní značku, provozovnu, agenturu, e-shop, expertní či makléřský byznys? Tak právě vám tento marketingový systém pomůže předvídatelně zvýšit prodeje.

Ke knize získáte bonusové video lekce zdarma, stačí se registrovat do členské sekce zde.

 

Sdílet

Nakladatel
Klika
Rozměr
128 x 216 x 13
jazyk
čeština
Počet stran
172
Vydání
1
isbn
978-80-7666-089-2
Vazba
měkká vazba
datum vydání
2.02.2023
ean
9788076660892

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 7 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • Nika registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Skvělý návod na zefektivnění propagace podnikání.

    Přečíst více
  • Patrik H registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Přesně taková kniha mi dlouho na českém trhu chyběla. Srozumitelně vysvětlené a použitelné postupy, jak získat více zákazníků pomocí internetové reklamy.

    Přečíst více
  • Daniel Hlavac registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Výběr základních a nejdůležitějších kroků pro tvorbu internetové reklamy s důrazem na návratnost, právě na tomto obsahu postavil autor svou knihu. Srozumitelně objasňuje hlavní příčiny, proč v dnešní době mnoha firmám online marketing nefunguje a jak je napravit. Toto by měla být povinná četba pro každého podnikatele investujícího do marketingu a reklamy.

    Přečíst více
  • Jakub registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Toto byla rozhodně na nejlepší a nepraktičtější kniha o marketingu, jakou jsem kdy četl! A četl jsem jich hodně. 7 Pilířů se pro mě stala denním studiem, kdy poznatky prakticky aplikuji v praxi. Výsledky mám větší, než jsem čekal, takže jsem rozhodně spokojen. Opravdu veliké díky patří autorovi! Jakub

    Přečíst více
  • Karol M. registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Velmi praktické rady a postupy, které lze využít pro marketing ve vlastní firmě. Obsah knihy je psaný srozumitelným a pochopitelným jazykem i pro laika. Pro mě velká inspirace!

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 267 Kč Nápověda