4.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry… Přejít na celý popis
Vybrané elektronické knížky nyní s výraznou slevou až 40 % Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketingové myšlení
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Marketing management
-
Copywriting
-
Webcopywriting pro samouky
-
Na volné noze
-
Alchymie
-
BESTSELLER Hovory k sobě
-
Image a firemní identita
-
Jak na média
-
Čtyřhodinový pracovní týden
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Jak na sítě
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Jsi značka?!
-
Ekonomie dobra a zla - Po stopách lidského tázání od Gilgameše po finanční krizi
-
Obal prodává, obálka rozhoduje
-
Péče na prodej: Jak se práce z lásky stává placenou službou
-
BLACK FRIDAY Anatomie rozhodování
-
Sestavte dobrý marketingový plán
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.
- Nakladatel
- Argo/Dokořán
- Rozměr
- 171 x 235 x 33
- datum dotisku
- 11.12.2017
- ean
- 9788072036714
- Počet stran
- 512
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- Knihy - vázané
- datum vydání
- 1.05.2005
- isbn
- 978-80-7203-671-4
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů na vánoční příběhy nejen pro děti
- Urla: Jaký je předposlední díl nejlepší české dystopie? | RECENZE
- Farma zázraků - román plný horké čokolády, tisíců světýlek i lásky vás dokonale naladí na Vánoce! | RECENZE
- 8 důvodů, proč vést děti ke čtení
- Nová Propast času překračuje nejen hranice času, ale i žánrů | RECENZE
- Poslechněte si tipy na knižní dárky, které rozjasní každý vánoční stromeček | Vánoce voní knihou #3
- Neviditelný muž – příběh o lásce, kterou budete chtít prožít | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad