Brand mangement

Autor David Taylor

Brand mangement - David Taylor Nedostupné

Kniha

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dvakrát za uherský rok

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 1499 Kč dárek zdarma v hodnotě 198 Kč

Dvakrát za uherský rok

Brand management je dílo provokující a neotřelé, shrnující vše, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek. Cílem publikace je vyjasnit manažerům značky a lidem z marketingových oddělení následující otázky: jak vytvořit opravdu jasnou, inspirativní vizi značky jak zvolit účinný marketingový mix jak… Přejít na celý popis

Chris Carter: Pozorovatel smrti Při rutinní pitvě oběti autonehody objeví doktorka Carolyn Hoveová nesrovnalosti a povolá detektiva Roberta Huntera. Oběť byla před smrtí mučena. Sériový vrah své činy maskuje jako nehody... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Brand management je dílo provokující a neotřelé, shrnující vše, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek. Cílem publikace je vyjasnit manažerům značky a lidem z marketingových oddělení následující otázky: jak vytvořit opravdu jasnou, inspirativní vizi značky jak zvolit účinný marketingový mix jak vysílat k zákazníkům a obchodním partnerům jasné sdělení o produktu jak vytvořit efektivní strategický plán značky jaké prostředky vybrat pro průraznou komunikaci Součástí knihy jsou: fotografie z marketingových kampaní příklady řízení značek světových firem (např. BMW, Porsche, T-Mobile, Gillette, Coca-Cola, Dove, Tesco, McDonald’s, Levis, Knorr) názorné diagramy a grafy příklady strategických plánů značek příloha obsahující soubor nástrojů pro tvorbu vizí obchodních značek

Sdílet

Nakladatel
CPress
Rozměr
172 x 231 x 22
isbn
978-80-251-1818-4
Počet stran
226
datum vydání
1.11.2007
ean
9788025118184
Vazba
Pevná bez přebalu matná
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda