5.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Brand management je dílo provokující a neotřelé, shrnující vše, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek. Cílem publikace je vyjasnit manažerům značky a lidem z marketingových oddělení následující otázky: jak vytvořit opravdu jasnou, inspirativní vizi značky jak zvolit účinný marketingový mix jak… Přejít na celý popis
Při rutinní pitvě oběti autonehody objeví doktorka Carolyn Hoveová nesrovnalosti a povolá detektiva Roberta Huntera. Oběť byla před smrtí mučena. Sériový vrah své činy maskuje jako nehody... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing management
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Management
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Dynamické vedení a řízení projektů
-
Projektový management - Komplexně, prakticky a podle světových standardů
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu
-
Anatomie rozhodování
-
Projektový management v praxi
-
Kompetence leadera školy - Marketingové komunikace v praxi škol
-
Image a firemní identita
-
Interní komunikace je nutnost!
-
Dynamika projektu
-
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví
-
Scénáře pro strategické rozhodování a řízení
-
Jsi značka?!
-
Naučte se správně vést lidi
-
Management Základy managementu
-
Service Design Management - Jak navrhovat a inovovat digitální služby
-
Začněte s proč
-
Management a kvalita sociálních služeb
-
Řízení lidských zdrojů v kontextu organizačního chování
Brand management je dílo provokující a neotřelé, shrnující vše, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek. Cílem publikace je vyjasnit manažerům značky a lidem z marketingových oddělení následující otázky: jak vytvořit opravdu jasnou, inspirativní vizi značky jak zvolit účinný marketingový mix jak vysílat k zákazníkům a obchodním partnerům jasné sdělení o produktu jak vytvořit efektivní strategický plán značky jaké prostředky vybrat pro průraznou komunikaci Součástí knihy jsou: fotografie z marketingových kampaní příklady řízení značek světových firem (např. BMW, Porsche, T-Mobile, Gillette, Coca-Cola, Dove, Tesco, McDonald’s, Levis, Knorr) názorné diagramy a grafy příklady strategických plánů značek příloha obsahující soubor nástrojů pro tvorbu vizí obchodních značek
- Nakladatel
- CPress
- Rozměr
- 172 x 231 x 22
- isbn
- 978-80-251-1818-4
- Počet stran
- 226
- datum vydání
- 1.11.2007
- ean
- 9788025118184
- Vazba
- Pevná bez přebalu matná
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- Romantici ze záhrobí: Kouzelný příběh, který vám změní pohled na život i na smrt | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE
- Jeden z největších knižních bizárů a další tipy na super čtení | Vánoce voní knihou #4
- Za katrem: Jaké to je pracovat mezi vrahy a zloději?| RECENZE
- Krkavčí soud: Syrová detektivka plná mrazivé atmosféry a autentických postav | RECENZE
- 6 tipů na vánoční příběhy nejen pro děti
- Božští rivalové - strhující příběh, který vás emocionálně rozloží | RECENZE