5.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Brand management je dílo provokující a neotřelé, shrnující vše, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek. Cílem publikace je vyjasnit manažerům značky a lidem z marketingových oddělení následující otázky: jak vytvořit opravdu jasnou, inspirativní vizi značky jak zvolit účinný marketingový mix jak… Přejít na celý popis
Tady mohla být anotace, ale nechceme nic vyspoilerovat! Čtěte nového Kyšu první, ať nepřijdete o tajemství! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing management
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Management
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Dynamické vedení a řízení projektů
-
Projektový management - Komplexně, prakticky a podle světových standardů
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu
-
Anatomie rozhodování
-
Projektový management v praxi
-
Kompetence leadera školy - Marketingové komunikace v praxi škol
-
Image a firemní identita
-
Interní komunikace je nutnost!
-
Dynamika projektu
-
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví
-
Scénáře pro strategické rozhodování a řízení
-
Jsi značka?!
-
Naučte se správně vést lidi
-
Management Základy managementu
-
Service Design Management - Jak navrhovat a inovovat digitální služby
-
Začněte s proč
-
Management a kvalita sociálních služeb
-
Řízení lidských zdrojů v kontextu organizačního chování
Brand management je dílo provokující a neotřelé, shrnující vše, na co je potřeba se soustředit a čemu se vyhnout při tvorbě a řízení obchodních značek. Cílem publikace je vyjasnit manažerům značky a lidem z marketingových oddělení následující otázky: jak vytvořit opravdu jasnou, inspirativní vizi značky jak zvolit účinný marketingový mix jak vysílat k zákazníkům a obchodním partnerům jasné sdělení o produktu jak vytvořit efektivní strategický plán značky jaké prostředky vybrat pro průraznou komunikaci Součástí knihy jsou: fotografie z marketingových kampaní příklady řízení značek světových firem (např. BMW, Porsche, T-Mobile, Gillette, Coca-Cola, Dove, Tesco, McDonald’s, Levis, Knorr) názorné diagramy a grafy příklady strategických plánů značek příloha obsahující soubor nástrojů pro tvorbu vizí obchodních značek
- Nakladatel
- CPress
- Rozměr
- 172 x 231 x 22
- isbn
- 978-80-251-1818-4
- Počet stran
- 226
- datum vydání
- 1.11.2007
- ean
- 9788025118184
- Vazba
- Pevná bez přebalu matná
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- Romantici ze záhrobí: Kouzelný příběh, který vám změní pohled na život i na smrt | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE
- Jeden z největších knižních bizárů a další tipy na super čtení | Vánoce voní knihou #4
- Za katrem: Jaké to je pracovat mezi vrahy a zloději?| RECENZE
- Krkavčí soud: Syrová detektivka plná mrazivé atmosféry a autentických postav | RECENZE
- 6 tipů na vánoční příběhy nejen pro děti
- Božští rivalové - strhující příběh, který vás emocionálně rozloží | RECENZE