4.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 1 ks
- Doručení V pondělí 25. 11. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
197 Kč s DPH
Běžně 220 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.Tato… Přejít na celý popis
Zlevnili jsme stovky tištěných knih všech žánrů a ceny opět začínají na 9 Kč! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketingové myšlení
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Internetový marketing
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Marketingové strategie
-
Copywriting
-
Image a firemní identita
-
Marketingová komunikace
-
Základy Public Relations
-
Marketing management
-
Šok! Hrůza! Média!
-
Úvod do dějin tištěných médií
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
BLACK FRIDAY Anatomie rozhodování
-
Jak na sítě
-
Webcopywriting pro samouky
-
Na volné noze
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Tiskově letem mluvčího světem
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.
- Nakladatel
- Computer Media
- Rozměr
- 171 x 225 x 11
- datum dotisku
- 3.10.2023
- ean
- 9788074020711
- Počet stran
- 116
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.11.2011
- isbn
- 978-80-7402-071-1
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
4.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE