0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení V úterý 10. 12. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
299 Kč s DPH
Jsme transparentní
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového… Přejít na celý popis
-
254 Kč s DPH Ihned ke stažení
Jsou zákeřní, nebezpeční, nemorální. Vyplatí se proti nim bojovat, když je v sázce úplně všechno? Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Tohle je marketing!
-
7 pilířů efektivního online marketingu
-
Marketing - Základy marketingu 1.
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Marketingové myšlení
-
Marketing management
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Marketingová komunikace
-
Internetový marketing
-
Průvodce síťového marketingu
-
Tvorba strategie a strategické plánování
-
Image a firemní identita
-
Konec marketingu
-
Základy Public Relations
-
Copywriting
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Strategický marketing
-
Moderní retail marketing
-
Management
-
BLACK FRIDAY Anatomie rozhodování
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Webcopywriting pro samouky
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných služeb. I ve veřejných službách totiž funguje marketingové řízení se všemi zákonitostmi jako u kteréhokoliv výrobku nebo komerční služby. Tato problematika je ovšem v české manažerské literatuře zcela výjimečná – k veřejným službám se přistupuje především z pohledu veřejných financí, ne zákaznických vztahů. Uživatelé veřejných sužeb jsou dnes povzbuzováni k tomu, aby vyžadovali hodnotu za peníze, ale dodavatelé ji často neumějí dodat a prezentovat.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 167 x 240
- datum dotisku
- 25.03.2021
- ean
- 9788024748191
- Počet stran
- 192
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 14.01.2014
- isbn
- 978-80-247-4819-1
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů na vánoční příběhy nejen pro děti
- Urla: Jaký je předposlední díl nejlepší české dystopie? | RECENZE
- Farma zázraků - román plný horké čokolády, tisíců světýlek i lásky vás dokonale naladí na Vánoce! | RECENZE
- 8 důvodů, proč vést děti ke čtení
- Nová Propast času překračuje nejen hranice času, ale i žánrů | RECENZE
- Poslechněte si tipy na knižní dárky, které rozjasní každý vánoční stromeček | Vánoce voní knihou #3
- Neviditelný muž – příběh o lásce, kterou budete chtít prožít | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad