0.0 z 5 hvězdiček
kroužková vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je nedostupný.
Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky, který je předním expertem na problematiku brand managementu.… Přejít na celý popis
Upíří nevěsta a vlkodlačí alfa uzavírají smrtelně nebezpečné spojenectví ve strhující paranormální romanci od bestselerové Ali Hazelwood. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Marketingové myšlení
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Lídři jedí poslední
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Alchymie
-
Hrdinové digitální doby
-
Začněte s PROČ
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Image a firemní identita
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
Jsi značka?!
-
Marketing
-
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
-
Vedení lidí, týmů a firem - Praktický atlas managementu
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
Nové, dvanácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení je považováno za nejlepší vydání této "bible" marketingu. Do knihy přinesl nové perspektivy historicky první spoluautor Philipa Kotlera na této knize, Kevin Lane Keller, autor bestselleru Strategické řízení značky, který je předním expertem na problematiku brand managementu. Autoři knihu připravili s cílem pomoci firmám, týmům a jednotlivcům přizpůsobit jejich marketing podmínkám na trhu 21. století. Zcela nově se věnují dnes snad nejaktuálnější problematice budování, měření a řízení značky a její hodnoty (brand management).
- Nakladatel
- Grada
- Hmotnost
- 2000 g
- ean
- 9788024713595
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- čeština
- Rozměr
- 225 x 290 x 40
- isbn
- 978-80-247-1359-5
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE