Marketingový výzkum

Autor Radek Tahal

Kniha

Do košíku

438 Kč s DPH
Běžně 489 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.

Martin Moravec: Adam Dolník: Svět elitního vyjednavače Adam Dolník, elitní vyjednavač a školitel FBI a Scotland Yardu, odhaluje tajemství své nebezpečné práce. Otázky mu kladl autor bestsellerových rozhovorů Martin Moravec. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.

Sdílet

Nakladatel
Grada
Rozměr
167 x 240
isbn
978-80-271-3535-6
Počet stran
296
datum vydání
30.11.2022
ean
9788027135356
Vazba
Pevná šitá vazba
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 438 Kč Nápověda