5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Legendární kniha klasika světové reklamy, proslulého zakladatele a dlouholetého šéfa jedné z nejvýznamnějších světových reklamních agentur a tvůrce řady skvělých reklamních kampaní, je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje… Přejít na celý popis
K nákupu nad 499 Kč v našich knihkupectvích získáte jako dárek Vánoční Dobrou záložku, za jejíž tvorbou stojí oblíbená knižní ilustrátorka Adéla Stopka! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Copywriting
-
Webcopywriting pro samouky
-
Marketing management
-
Alchymie
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Image a firemní identita
-
Marketingové myšlení
-
Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
-
Anatomie rozhodování
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Na volné noze
-
Začněte s PROČ
-
Jsi značka?!
-
Strategie a taktika prodeje / Komplexní přehled nástrojů pro úspěch v prodeji
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Myšlení, rychlé a pomalé
-
Mít vše hotovo (Umění produktivity bez stresu)
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Kouzlo peněz - Průvodce na cestě k finančnímu štěstí
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Jak na sítě
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
Legendární kniha klasika světové reklamy, proslulého zakladatele a dlouholetého šéfa jedné z nejvýznamnějších světových reklamních agentur a tvůrce řady skvělých reklamních kampaní, je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby.
Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam.
Kniha Ogilvy o reklamě je tak skutečně mimořádně poučným a inspirativním „manuálem“ pro pracovníky reklamních agentur i jejich klienty, pro každého, jehož činnost nějak souvisí s reklamou a marketingem, a poutavým čtením pro všechny ty, kdo se o svět reklamy a reklamu zajímají „jen“ jako o širší kulturní a civilizační fenomén.
- Nakladatel
- Management Press
- Rozměr
- 192 x 250 x 16
- isbn
- 978-80-7261-154-6
- Počet stran
- 224
- datum vydání
- 1.10.2011
- ean
- 9788072611546
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE