0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu… Přejít na celý popis
-
253 Kč s DPH Ihned ke stažení
Čeho všeho je schopný člověk bez špetky strachu? Někdo to zanedlouho pocítí na vlastní kůži... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketingová komunikace
-
BLACK FRIDAY Anatomie rozhodování
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Moderní retail marketing
-
Marketingové strategie
-
Alchymie
-
Image a firemní identita
-
Marketingové myšlení
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Hudba v reklamě
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Hrdinové digitální doby
-
Webcopywriting pro samouky
-
Jak na média
-
Nadčasový produkt
-
Základy Public Relations
-
Obal prodává, obálka rozhoduje
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Péče na prodej: Jak se práce z lásky stává placenou službou
První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP aktivitách a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále významnější roli v komunikaci se zákazníky.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 240 x 18
- isbn
- 978-80-247-2840-7
- Počet stran
- 224
- datum vydání
- 1.02.2009
- ean
- 9788024728407
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE