0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Reklamační politika je zde představena primárně jako… Přejít na celý popis
-
212 Kč s DPH Ihned ke stažení
Luc O’Donnell potřebuje napravit svou image a Oliver Blackwood je dokonalý kandidát na falešného přítele. Co se stane, když falešný vztah začne působit jako skutečný? Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Obal prodává, obálka rozhoduje
-
Marketingové myšlení
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Marketingové strategie
-
Péče na prodej: Jak se práce z lásky stává placenou službou
-
Moderní retail marketing
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Anatomie rozhodování
-
Image a firemní identita
-
Handmade byznys
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Hudba v reklamě
-
Hrdinové digitální doby
-
Jak na média
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
-
Základy Public Relations
-
Jsi značka?!
-
Webcopywriting pro samouky
-
Černá ovce facebooku
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Reklamační politika je zde představena primárně jako marketingový nástroj spoluutvářející tzv. „rozšířený produkt“. Text doplňují tři empirické studie.
- Nakladatel
- Munipress
- Rozměr
- 149 x 210 x 12
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 190
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-210-6123-1
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.01.2012
- ean
- 9788021061231
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE