4.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Reklamační politika je zde představena primárně jako… Přejít na celý popis
-
212 Kč s DPH Ihned ke stažení
Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA! A zaplatit v prodejně můžete i celou řadou firemních benefitů. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketingové myšlení
-
Obal prodává, obálka rozhoduje
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Marketingové strategie
-
Péče na prodej: Jak se práce z lásky stává placenou službou
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Moderní retail marketing
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
BLACK FRIDAY Anatomie rozhodování
-
Image a firemní identita
-
Handmade byznys
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Hudba v reklamě
-
Webcopywriting pro samouky
-
Hrdinové digitální doby
-
Jak na média
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Nadčasový produkt
-
Základy Public Relations
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ – do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Reklamační politika je zde představena primárně jako marketingový nástroj spoluutvářející tzv. „rozšířený produkt“. Text doplňují tři empirické studie.
- Nakladatel
- Munipress
- Rozměr
- 149 x 210 x 12
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 190
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-210-6123-1
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.01.2012
- ean
- 9788021061231
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE