0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Kniha populárního britského marketingového konzultanta představuje nový soubor pravidel pro efektivní komunikaci ve světě, jehož podobu utvářejí inovace v oblasti moderních technologií. Dosavadní transakční marketingový model sledoval jasný cíl - přimět zákazníka k nákupu. Nový marketingový model neklade důraz na uzavírání obchodních transakcí… Přejít na celý popis
Drsný thriller, který láme srdce. Srdceryvný příběh o dospívání. Brutální irský noir. Zkrátka velkolepé čtení. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketingové strategie
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Marketing management
-
Chystáte se udělat strašnou chybu!
-
BLACK FRIDAY Anatomie rozhodování
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Marketingové myšlení
-
Sami v moři konkurence
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Moderní retail marketing
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
BLACK FRIDAY Obchod s Čínou
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Silná slova
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Nekonečná hra
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Ukončení podnikání
Kniha populárního britského marketingového konzultanta představuje nový soubor pravidel pro efektivní komunikaci ve světě, jehož podobu utvářejí inovace v oblasti moderních technologií. Dosavadní transakční marketingový model sledoval jasný cíl - přimět zákazníka k nákupu.
Nový marketingový model neklade důraz na uzavírání obchodních transakcí, nýbrž na poskytování jedinečných zážitků, tj. na získání a udržení pozornosti a dlouhodobé angažovanosti zákazníků, na poskytování dlouhodobé hodnoty. Jedině touto cestou, cestou nasazení "ulpívajících" marketingových technik čili "sticky" marketingu, může firma překonat bariéry, které si dnešní zákazníci budují proti nevyžádaným formám komunikace.
Motto současnosti tedy podle autora zní: "Neptejte se, co může marketing udělat pro vás. Ptejte se, co může marketing udělat pro vaše zákazníky."
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Marketing
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Podnikání
- Nakladatel
- Management Press
- Rozměr
- 170 x 235 x 14
- isbn
- 978-80-7261-235-2
- Počet stran
- 216
- datum vydání
- 1.09.2011
- ean
- 9788072612352
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola