5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu… Přejít na celý popis
Drsný thriller, který láme srdce. Srdceryvný příběh o dospívání. Brutální irský noir. Zkrátka velkolepé čtení. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
BLACK FRIDAY Anatomie rozhodování
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Na plný koule
-
Marketingové strategie
-
Moderní retail marketing
-
Marketingové myšlení
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
-
Hudba v reklamě
-
Hrdinové digitální doby
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Péče na prodej: Jak se práce z lásky stává placenou službou
-
Webcopywriting pro samouky
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Image a firemní identita
-
Jak na média
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Handmade byznys
Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s praktickými zkušenostmi z českých i amerických kampaní. Je založena na rozhovorech s devíti volebními manažery, čtvrt roku monitoringu médií a sociálních sítí a dalších datech (např. o útratách stran za kampaně od společnosti Admosphere). Kniha by neměla chybět v knihovničce žádného kandidáta, politického marketéra či volebního manažera. Pro pochopení fungování dynamiky kampaní se může hodit také novinářům či studentům politologie a příbuzných sociálněvědních oborů.
- Nakladatel
- Books & Pipes
- Rozměr
- 162 x 230 x 20
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 238
- datum vydání
- 28.08.2014
- isbn
- 978-80-7485-026-4
- Vazba
- měkká vazba
- datum dotisku
- 15.12.2017
- ean
- 9788074850264
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola