5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Poslední kusy lze odebrat pouze na vybraných prodejnách
- Doručení Doručení domů není možné
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
321 Kč s DPH
Běžně 359 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho… Přejít na celý popis
-
305 Kč s DPH Ihned ke stažení
Skvělý výběr bestsellerů, které do konce prosince zakoupíte se slevou až 50 %! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Webcopywriting pro samouky
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Internetový marketing
-
Marketing management
-
Marketingové myšlení
-
Alchymie
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Marketingové strategie
-
Handmade byznys
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Moderní retail marketing
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Začněte s PROČ
-
Image a firemní identita
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu - Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
-
Internetový marketing s YouTube
Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 167 x 240 x 17
- datum dotisku
- 15.10.2024
- ean
- 9788024758695
- Počet stran
- 288
- Vydání
- 2
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 22.01.2018
- isbn
- 978-80-247-5869-5
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
4.7 z 5 3 hodnocení čtenářů
2× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
-
Petr registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Dobre
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola