0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaUčebnice ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu.Kolektiv autorů:Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. (vedoucí autorka), Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.,Doc. Ing. Věra Vávrová, CSc., Ing. Milan Postler, Ph.D., Ing. David Říha, MBA, Ph.D., Ing. Jiří MaříkPublikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje… Přejít na celý popis
Čeho všeho je schopný člověk bez špetky strachu? Někdo to zanedlouho pocítí na vlastní kůži... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing - Základy marketingu - Učebnice učitele
-
Management pro střední školy a vyšší odborné školy
-
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy
-
Marketing - Základy marketingu 2.
-
Ekonomika nejen k maturitě
-
Účetnictví nejen pro střední školy 1. díl
-
Ekonomie nejen k maturitě Příklady a cvičení Řešení
-
DOBRÁ CENA Učebnice Účetnictví III. díl 2020
-
Český jazyk 1 pro SŠ - učebnice
-
Podnikání v hotelnictví a gastronomii -- Pro střední a vyšší hotelové školy
-
Účetnictví nejen pro střední školy 2
-
Ekonomika 1 + 2 – pro ekonomicky zaměřené obory SŠ
-
Matematika pro SŠ 3.díl - Učebnice
-
Ekonomie nejen k maturitě 2
-
Sbírka příkladů k učebnici účetnictví I. díl 2023
-
Český jazyk 2 pro SŠ - učebnice
-
Ekonomika pro střední školy Úvod
-
Ekonomika pro střední školy Úvod
-
Komunikace v českém jazyce pro SŠ - Pracovní sešit
-
Učebnice Účetnictví I. díl 2023
-
Ekonomika 2 pro ekonomicky zaměřené obory SŠ
-
Společenské vědy pro 1.ročník SŠ - Pracovní sešit
-
Český jazyk pro SŠ – Cvičebnice
-
Ekonomika 1 pro SOU a veřejnost
Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu.Kolektiv autorů:Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. (vedoucí autorka), Prof. Ing. Gustav Tomek, DrSc.,Doc. Ing. Věra Vávrová, CSc., Ing. Milan Postler, Ph.D., Ing. David Říha, MBA, Ph.D., Ing. Jiří MaříkPublikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace.Výklad je zaměřen také na využívání marketingu v praxi. Je dokumentován řadou příkladů z teoretického i praktického pohledu. Autoři se opírají o současné poznatky českých i zahraničních odborníků i o vlastní zkušenosti z marketingového výzkumu.Vysokou odbornou úroveň publikace zaručuje hlavní autorka Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti.Publikace je určena nejen studentům středních a vyšších odborných škol, ale všem zájemcům o problematiku marketingu.
- Nakladatel
- Eduko
- Rozměr
- 147 x 210 x 15
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 272
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-88057-17-8
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.01.2016
- ean
- 9788088057178
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE