Marketingové postřehy ze zahraničních cest
Marketingové postřehy ze zahraničních cest - Ludvík Čichovský Nedostupné

Kniha

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

V předkládané publikaci, na rozdíl od předchozích, autor pomíjí teoretická východiska svých úvah a doporučení. To však nic nemění na jeho bystrém úsudku a schopnosti přesně formulovat problém, respektive precizovat možnost uchopení podnikatelské příležitosti v té které zemi. Nejedná se však o nějaká obecná doporučení, ale výsledek osobního… Přejít na celý popis

Ashley Poston: Romantici ze záhrobí Florence Dayová, stínová spisovatelka, ztratila víru v lásku po zdrcujícím rozchodu. Když se jí začne zjevovat duch jejího sexy, ale přísného redaktora Benjiho, začnou mezi nimi přeskakovat jiskry... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

V předkládané publikaci, na rozdíl od předchozích, autor pomíjí teoretická východiska svých úvah a doporučení. To však nic nemění na jeho bystrém úsudku a schopnosti přesně formulovat problém, respektive precizovat možnost uchopení podnikatelské příležitosti v té které zemi. Nejedná se však o nějaká obecná doporučení, ale výsledek osobního poznání autora, který každou z uvedených zemí navštívil a s danými projekty se osobně seznámil. Kromě vlastních projektů a způsobu nazírání autora na možnost jejich realizace, čtenáře jistě zaujme i způsob jednání a vyjednávání ovlivněný kulturními tradicemi dané země. Dalo by se říci, že výsledným tvarem publikace je 26 "téměř beletristických příběhů" velice čtivého "marketingového zápisníku", který může inspirovat každého, kdo obchoduje nebo chce obchodovat se zahraničím. Pozorně by si knihu měli přečíst i ti, kteří zahraniční aktivity nevyvíjejí, neboť i pro ně je zde obsaženo mnoho podnětů, které jim umožní nahlédnout na své aktivity mnohdy až překvapivě novým pohledem. Ti, kteří nepodnikají, pak mají možnost podívat se na danou zemi jinak, než jim to umožňují cestovní kanceláře nebo klasických průvodce.

Sdílet

Nakladatel
Radix
datum vydání
1.04.2002
ean
9788086031279
Vazba
Pevná bez přebalu lesklá
jazyk
čeština
Rozměr
155 x 215 x 17
isbn
978-80-86031-27-9

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda