5.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se… Přejít na celý popis
-
229 Kč s DPH Ihned ke stažení
Tady mohla být anotace, ale nechceme nic vyspoilerovat! Čtěte nového Kyšu první, ať nepřijdete o tajemství! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing management
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Copywriting
-
Marketingové myšlení
-
Management
-
Marketingová komunikace
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Image a firemní identita
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Řízení lidských zdrojů
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
NOVINKA Anti Level Marketing
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Začněte s proč
-
Moderní retail marketing
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Průvodce síťového marketingu
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Od vize k zisku
Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix.
Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá i možnosti partnerství zejména mezi veřejným a soukromým. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s možnými nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je stručný přehled v aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 240 x 15
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 208
- datum vydání
- 1.10.2011
- isbn
- 978-80-247-3749-2
- Vazba
- měkká vazba
- datum dotisku
- 11.10.2018
- ean
- 9788024737492
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE