5.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Medonosný marketing je nový přístup k marketingu. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tradiční přístup. V knize jsou popsány metody i nástroje, s jejichž pomocí naleznete zájemce o vaši nabídku a navážete s nimi smysluplnou komunikaci. Ta povede na jedné straně k vyřešení potřeb vašich… Přejít na celý popis
Knižíšek pro vás přichystal ty nejlepší tipy na knižní dárky! Omrkněte je. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Marketing management
-
Internetový marketing
-
Marketingové strategie
-
Marketingové myšlení
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Začněte s proč
-
Webcopywriting pro samouky
-
Marketingová komunikace
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Byznys a Pasivní příjem - Jak rozjedeš úspěšný byznys a vybuduješ pasivní příjem
-
Nadčasový produkt
-
Jak na sítě
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Moderní retail marketing
-
BLACK FRIDAY Anatomie rozhodování
-
Na volné noze
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Sami v moři konkurence
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Jestli nejsi první, budeš poslední - Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci
Medonosný marketing je nový přístup k marketingu. V dnešní době obrovské konkurence ve všech oborech a společnosti zahlcené reklamou již nestačí tradiční přístup. V knize jsou popsány metody i nástroje, s jejichž pomocí naleznete zájemce o vaši nabídku a navážete s nimi smysluplnou komunikaci. Ta povede na jedné straně k vyřešení potřeb vašich zákazníků a na druhé straně k tomu, co zajímá vás – tedy k prodejům.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Marketing
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Podnikání
- Nakladatel
- BizBooks
- Rozměr
- 168 x 233 x 12
- datum dotisku
- 17.06.2021
- ean
- 9788026500247
- Počet stran
- 176
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 2.05.2012
- isbn
- 978-80-265-0024-7
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE