4.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Jak na inovace přístupem „Myslete jinak“ – kniha založená na 7principech, jimiž Steve Jobs řídí Apple. Publikace není životopisemSteva Jobse. Odkrývá zásady, jež Steva přivedly k nápadůmbez hranic a které skutečně změnily svět: principy, jež můžetepoužít i vy při rozvíjení vlastního potenciálu, a dosáhnout takprůlomového úspěchu v obchodě i v… Přejít na celý popis
Spicy fantasy romance od autorky série Království prohnilých. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Jak na média
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Marketing management
-
Steve Jobs
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Začněte s proč
-
Péče na prodej: Jak se práce z lásky stává placenou službou
-
Hudba v reklamě
-
Lépe a rychleji
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Jak podnikat bez rizika - Odhalená pravda o rizicích podnikání
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
BLACK FRIDAY Anatomie rozhodování
-
Příběhy slavných značek
-
Webcopywriting pro samouky
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu - Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Marketingové myšlení
-
BLACK FRIDAY Obchod s Čínou
-
Marketingové strategie
-
Image a firemní identita
Jak na inovace přístupem „Myslete jinak“ – kniha založená na 7principech, jimiž Steve Jobs řídí Apple. Publikace není životopisemSteva Jobse. Odkrývá zásady, jež Steva přivedly k nápadůmbez hranic a které skutečně změnily svět: principy, jež můžetepoužít i vy při rozvíjení vlastního potenciálu, a dosáhnout takprůlomového úspěchu v obchodě i v životě.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Marketing
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Podnikání
- Nakladatel
- Computer Press
- Rozměr
- 150 x 212 x 16
- isbn
- 978-80-251-3444-3
- Počet stran
- 312
- datum vydání
- 1.05.2011
- ean
- 9788025134443
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE