5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit… Přejít na celý popis
Nejprodávanější daňová publikace v ČR! Nové a úplné znění všech daňových zákonů s účinností k 1. 1. 2025 již v prodeji. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Marketing management
-
Marketingové myšlení
-
Internetový marketing
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Copywriting
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Webcopywriting pro samouky
-
Jak na sítě
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Hrdinové digitální doby
-
AKCE Anatomie rozhodování
-
Internetový marketing
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
101 rad pro úspěšný prodej
-
Začněte s PROČ
-
Jsi značka?!
-
Radikální otevřenost
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Alchymie
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Základy Public Relations
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a vybudovat s nimi pozitivní a trvalé vztahy? Jakými klasickými i novými přístupy zkoumat a měřit emoce? Jak vytvořit pozitivní emocionální vztah ke značce, produktu, místu prodeje apod.? Jaké kanály využít pro podporu emocionálního působení marketingové komunikace? V této publikaci, která je ojedinělá na našem trhu, najdete nejen odpovědi na tyto a další otázky, ale také mnoho příkladů využití pozitivních i negativních emocí v marketingu u nás i v zahraničí. Knížka je určena všem lidem z praxe a studentům, kteří se zabývají marketingem a zvláště marketingovou komunikací.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 172 x 247 x 19
- datum dotisku
- 25.03.2021
- ean
- 9788024748436
- Počet stran
- 296
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.01.2014
- isbn
- 978-80-247-4843-6
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 nejčtivějších únorových novinek z Našeho nakladatelství
- Jaký je Quicksilver – knižní hit, který uchvátil svět sociálních sítí? | RECENZE
- Petr Brož: „Na Twitteru mají všichni pocit, že jsou chytrý jako rádio“ | DOBRÝ ROZHOVOR
- Dan Brown se vrací na literární scénu! „Tajemství všech tajemství“ zavede čtenáře do Prahy
- Nejočekávanější knihy jara 2025? Mrkněte do katalogu Našeho nakladatelství!
- Dnes si připomínáme oběti holokaustu. Proč je důležité nezapomenout?
- Hospůdka v Praze – splnila dlouho očekávaná knížka Julie Caplinové očekávání českých čtenářů? | RECENZE
- Pavel Hénik: „Nemám tendence predikovat budoucnost, popustil jsem uzdu své fantazii" | DOBRÝ ROZHOVOR
- Ministerstvo času – Neotřelý příběh o lásce napříč prostorem i časem | RECENZE
- 10 nejprodávanějších knih za rok 2024: Naučná literatura
- Marta děti nechce - Nová kniha Petry Soukupové jde emocionálně až na dřeň | RECENZE
- Předobjednejte si Alchemised, román od autorky nejvirálnější fanfikce na Harryho Pottera