5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha
- Produkt je vyprodaný.
V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat specifický marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v… Přejít na celý popis
-
271 Kč s DPH Ihned ke stažení
Jsou zákeřní, nebezpeční, nemorální. Vyplatí se proti nim bojovat, když je v sázce úplně všechno? Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Marketing management
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Internetový marketing
-
Moderní retail marketing
-
Jsi značka?!
-
Marketingové myšlení
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Alchymie
-
Interní komunikace je nutnost!
-
Průvodce síťového marketingu
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
Marketingová komunikace
-
Tajné dějiny značek
-
Nadčasový produkt
-
Image a firemní identita
-
Copywriting
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Marketing
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Začněte s PROČ
-
NOVINKA Anti Level Marketing
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
V této na trhu ojedinělé publikaci se dozvíte, jaké specifické marketingové nástroje a přístupy jsou vhodné pro sektor obchodu a jak úspěšně volit a aplikovat specifický marketingový mix. Kniha vychází z českých podmínek a nabízí řadu příkladů z praxe obchodních firem. Po přiblížení situace v sektoru obchodu v ČR se dozvíte o rozdílech v situaci a v používání vhodných přístupů u moderních retailingových firem s převahou zahraničního kapitálu a u malých a středních obchodních firem s převážně českou kapitálovou účastí. Seznámíte se s charakteristikou současného zákazníka a s jeho spotřebním chováním a s vhodnými segmentačními kritérii trhu. Zjistíte, jaká specifika by měl mít marketingový mix obchodní firmy, a to jak s ohledem na to, zda jde o velkoobchod nebo maloobchod, tak také ve srovnání s mixem výrobní firmy. Na závěr poznáte nové marketingové trendy obchodních firem.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 240 x 10
- isbn
- 978-80-247-2049-4
- Počet stran
- 240
- datum vydání
- 1.11.2008
- ean
- 9788024720494
- Vazba
- Brožovaná bez přebalu lesklá
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- Romantici ze záhrobí: Kouzelný příběh, který vám změní pohled na život i na smrt | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE
- Jeden z největších knižních bizárů a další tipy na super čtení | Vánoce voní knihou #4
- Za katrem: Jaké to je pracovat mezi vrahy a zloději?| RECENZE
- Krkavčí soud: Syrová detektivka plná mrazivé atmosféry a autentických postav | RECENZE
- 6 tipů na vánoční příběhy nejen pro děti
- Božští rivalové - strhující příběh, který vás emocionálně rozloží | RECENZE