Marketing pro začátečníky
Marketing pro začátečníky - Miroslav Foret Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí… Přejít na celý popis

Tohle je e-knižní bestseller! S boží slevou Vybrané elektronické knížky nyní s výraznou slevou až 40 % Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.

Sdílet

Nakladatel
BizBooks
Rozměr
167 x 225
jazyk
čeština
Počet stran
192
Vydání
2
isbn
978-80-251-3234-0
Vazba
měkká vazba
datum vydání
14.10.2010
ean
9788025132340

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • wnikisek registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Perfektně zpracovaná učebnice. Díky ní jsem pochopila, o čem marketing je a pochopila spousty termínů.

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda