5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace… Přejít na celý popis
-
229 Kč s DPH Ihned ke stažení
Extrémy vzrušují! Nestyďte se přiznat, že jste zvědaví. Dark romance, která rozdělila internet je tady!. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Marketing management
-
Marketingové myšlení
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Internetový marketing
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Hudba v reklamě
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Moderní retail marketing
-
Hrdinové digitální doby
-
Marketingové strategie
-
Alchymie
-
Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Webcopywriting pro samouky
-
Péče na prodej: Jak se práce z lásky stává placenou službou
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Jak na média
-
BLACK FRIDAY Anatomie rozhodování
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 240 x 16
- isbn
- 978-80-247-3492-7
- Počet stran
- 208
- datum vydání
- 1.11.2010
- ean
- 9788024734927
- Vazba
- {$gradask.bookbinding.paperback$}
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola