5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace… Přejít na celý popis
-
229 Kč s DPH Ihned ke stažení
K nákupu nad 499 Kč v našich knihkupectvích získáte jako dárek Vánoční Dobrou záložku, za jejíž tvorbou stojí oblíbená knižní ilustrátorka Adéla Stopka! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Marketing management
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Copywriting
-
Marketingové myšlení
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Webcopywriting pro samouky
-
Moderní retail marketing
-
Hrdinové digitální doby
-
Alchymie
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
NOVINKA Anti Level Marketing
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Anatomie rozhodování
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
České značky, které dobyly svět
Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Publikace přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 240 x 16
- isbn
- 978-80-247-3492-7
- Počet stran
- 208
- datum vydání
- 1.11.2010
- ean
- 9788024734927
- Vazba
- {$gradask.bookbinding.paperback$}
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE