1.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Pozoruhodně provokativní i konstruktivní novinka úspěšného amerického marketéra a autora několika dalších marketingových bestsellerů podtrhuje, že ve světě, v němž spotřebitelé mají nekonečnou možnost výběru (a na vybírání nemají čas!), stojí o příběh, jemuž by mohli věřit. Úspěšní marketéři nehovoří o vlastnostech a přednostech svých produktů… Přejít na celý popis
Stačí si vybrat knížky z této nabídky, vložit do košíku pět knih a cena se vám automaticky přepočítá = zaplatíte jen jednu. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Začněte s PROČ
-
Webcopywriting pro samouky
-
Na volné noze
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Alchymie
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Anatomie rozhodování
-
Lídři jedí poslední
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Hudba v reklamě
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Emoční inteligence
-
Sami v moři konkurence
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Marketingové strategie
-
Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
-
Jestli nejsi první, budeš poslední - Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci
-
Moderní retail marketing
-
12 pravidel pro život
-
Marketingové myšlení
-
Byznys pro 21. století
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
Pozoruhodně provokativní i konstruktivní novinka úspěšného amerického marketéra a autora několika dalších marketingových bestsellerů podtrhuje, že ve světě, v němž spotřebitelé mají nekonečnou možnost výběru (a na vybírání nemají čas!), stojí o příběh, jemuž by mohli věřit. Úspěšní marketéři nehovoří o vlastnostech a přednostech svých produktů - vyprávějí příběhy, které chceme slyšet, s nimiž se ztotožňujeme a které pak rádi či s nad
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Marketing
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Podnikání
- Nakladatel
- Management Press
- Rozměr
- 150 x 205 x 12
- ean
- 9788072611515
- Počet stran
- 192
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- isbn
- 978-80-7261-151-5
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE