5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové… Přejít na celý popis
-
361 Kč s DPH Ihned ke stažení
Vybrané elektronické knížky nyní s výraznou slevou až 40 % Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing management
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Marketingové myšlení
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Psychologie trhu a chování spotřebitele
-
Copywriting
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Jak na sítě
-
BESTSELLER Psychologie peněz
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Anatomie rozhodování
-
Moderní retail marketing
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Jsi značka?!
-
Lídři jedí poslední
-
NOVINKA Anti Level Marketing
-
Hrdinové digitální doby
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 173 x 246 x 20
- datum dotisku
- 24.05.2021
- ean
- 9788024735283
- Počet stran
- 360
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 1.02.2011
- isbn
- 978-80-247-3528-3
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE