0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení V pondělí 25. 11. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
347 Kč s DPH
Běžně 388 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že „marketing je jen jeden a neustále se rozvíjí“.
Podzim je ideální čas na to, ponořit se do temných a mrazivých příběhů, které vás udrží v napětí až do poslední stránky. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketingové strategie
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Marketingové myšlení
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Marketing management
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Moderní retail marketing
-
Marketing
-
Handmade byznys
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Image a firemní identita
-
Alchymie
-
Internetový marketing
-
Jak na média
-
Začněte s PROČ
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Hrdinové digitální doby
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
Kniha Marketing – od myšlenky k realizaci význačných osobností českého marketingu prof. Ing. Gustava Tomka, DrSc. a doc. Ing. Věry Vávrové, CSc., řeší problematiku marketingu obecně, poskytuje jednotný pohled na principy marketingu, jeho metody, postupy a nástroje, v souladu s myšlenkou, že „marketing je jen jeden a neustále se rozvíjí“.
- Nakladatel
- Professional publishing
- Rozměr
- 173 x 247 x 24
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 344
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-7431-042-3
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 27.04.2011
- ean
- 9788074310423
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola