5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Je klasická reklama pasé? Martin Lindstrom tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů. Tak zvaný neuromarketing, kolem kterého se celá Nákupologie točí, boří oblíbené marketingové a reklamní postupy, přesvědčení a pověry, tradované… Přejít na celý popis
Měla to být idylická dovolená v horách, která udělá tečku za nešťastnou životní etapou... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Alchymie
-
BLACK FRIDAY Anatomie rozhodování
-
Marketing management
-
Marketingové strategie
-
Pravidlo žádných pravidel
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Marketingové myšlení
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Hrdinové digitální doby
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Hudba v reklamě
-
Moderní retail marketing
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Internetový marketing
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Punkové podnikání - Proti všem pravidlům
Je klasická reklama pasé? Martin Lindstrom tvrdí v této knize, že tomu tak skutečně je. Opírá se o výsledky výzkumu, který provedl s týmem neurologů, dvěma tisíci dobrovolníků a sedmi miliony dolarů. Tak zvaný neuromarketing, kolem kterého se celá Nákupologie točí, boří oblíbené marketingové a reklamní postupy, přesvědčení a pověry, tradované z generace na generaci.V knize se například dočtete, že:varovné nápisy na krabičkách cigaret kuřáky nejen neodrazují, ale naopak v nich vyvolávají touhu po další cigaretě, product placement (umístění výrobku ve filmu či seriálu) vůbec nefunguje, tzv. zrcadlové neurony mohou za vaši touhu mít právě to, co často vídáte, pokud ke svému produktu budete nabízet rituál, máte vyhráno.Jestli vás navíc zajímá, jakou roli v reklamě hraje sex, podprahová sdělení nebo jak nás může ovlivnit zvuk či vůně, držíte v rukou tu správnou knihu. Jak autor dodává k některým velmi překvapivým závěrům: „Člověk může lhát, ale jeho mozek ne.“Martin Lindstrom je jedním z nejrespektovanějších marketingových guru na světě. Každoročně tráví tři sta dní na cestách, na kterých se dělí celkově s milionem posluchačů o své průkopnické metody. Konzultuje a radí top manažerům takových společností, jako jsou McDonald’s Corporation, Procter & Gamble, Nestlé, Microsoft, Walt Disney a GlaxoSmithKline. Byl citován na stránkách Financial Times, USA Today a mnoha dalších periodik. Jeho předchozí knihu BRAND sense označil časopis Wall Street Journal za jednu z deseti nejlepších knih o marketingu, které kdy byly vydány.
- Nakladatel
- BizBooks
- Rozměr
- 175 x 230 x 10
- isbn
- 978-80-251-2396-6
- Počet stran
- 232
- datum vydání
- 1.08.2009
- ean
- 9788025123966
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola