1.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Pozoruhodně provokativní i konstruktivní novinka úspěšného amerického marketéra a autora několika dalších marketingových bestsellerů podtrhuje, že ve světě, v němž spotřebitelé mají nekonečnou možnost výběru (a na vybírání nemají čas!), stojí o příběh, jemuž by mohli věřit. Úspěšní marketéři nehovoří o vlastnostech a přednostech svých produktů… Přejít na celý popis
Kate Marshallová se potýká nejen se svou vlastní minulostí, na kterou chtěla už dávno zapomenout, ale také se zamotává do autory podcastu o skutečných zločinech... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Začněte s proč
-
Webcopywriting pro samouky
-
Na volné noze
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Alchymie
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Lídři jedí poslední
-
BLACK FRIDAY Anatomie rozhodování
-
Hudba v reklamě
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Emoční inteligence
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Sami v moři konkurence
-
Copywriting
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Jestli nejsi první, budeš poslední - Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Nadčasový produkt
-
12 pravidel pro život
-
Marketingové strategie
-
Byznys pro 21. století
Pozoruhodně provokativní i konstruktivní novinka úspěšného amerického marketéra a autora několika dalších marketingových bestsellerů podtrhuje, že ve světě, v němž spotřebitelé mají nekonečnou možnost výběru (a na vybírání nemají čas!), stojí o příběh, jemuž by mohli věřit. Úspěšní marketéři nehovoří o vlastnostech a přednostech svých produktů - vyprávějí příběhy, které chceme slyšet, s nimiž se ztotožňujeme a které pak rádi či s nad
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Marketing
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Podnikání
- Nakladatel
- Management Press
- Rozměr
- 150 x 205 x 12
- ean
- 9788072611515
- Počet stran
- 192
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- isbn
- 978-80-7261-151-5
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE