0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba180 Kč
Běžně 190 Kč
Učebnice ( pevná vazba )
940 Kč s DPH
Běžně 990 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Překlad 7. německého vydání je určen především studujícím SOU a hotelových škol a mladým pracovníkům v restauračních provozech. Kniha se zaměřením na spokojenost hostů zprostředkovává uživatelům teoretické i praktické odborné znalosti z oblasti servisu, úklidu, organizace a ekonomiky restaurace, péče o pokrmy, nápoje a jejich prodej, přípravu… Přejít na celý popis
Nová spicy fantasy série od Kerri Maniscalco, autorky bestsellerové série Království prohnilých, vychází již brzy! Více informací
Překlad 7. německého vydání je určen především studujícím SOU a hotelových škol a mladým pracovníkům v restauračních provozech. Kniha se zaměřením na spokojenost hostů zprostředkovává uživatelům teoretické i praktické odborné znalosti z oblasti servisu, úklidu, organizace a ekonomiky restaurace, péče o pokrmy, nápoje a jejich prodej, přípravu banketů a zvláštních akcí.Shrnuje i informace o marketingu v pohostinství, poradenství a prodeji v restauraci a hlavních zásadách jednání s hosty, včetně reagování na jejich reklamace. Těsný vztah mezi teorií a praxí ve výkladu usnadňuje pochopení odborných souvislostí a plánování jednotlivých pracovních postupů. Praktické příklady pak ukazují, jak jednat s hosty a jaké metody vedou k rychlým obchodním úspěchům.Množství barevných ilustrací přispívá k snazšímu pochopení výkladu a rychlému osvojení si potřebných vědomostí. Obsah knihy je upraven a doplněn tak, aby vyhovoval potřebám českých uživatelů, takže příručka slibuje stát se vyhledávanou a nepostradatelnou pomůckou nejen při výuce na školách, ale i u mladších pracovníků v restaurační praxi.
4.0 z 5 2 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 1× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Aleš registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Velmi podrobná a odborná literatura, velice přínosná.
Lukáš registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček
Je přehledná
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.